Search:

Type: Posts; User: GreenMonster005

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.10 seconds.

  1. Replies
    27
    Views
    9,432

    Sticky: lol me and the short bus race all the time :)

    lol me and the short bus race all the time :)
  2. Replies
    14
    Views
    1,732

    i have posi and i hate it...

    i have posi and i hate it...
  3. Replies
    56
    Views
    5,540

    ok sorry im learning but thats A crazy deal for...

    ok sorry im learning but thats A crazy deal for 800 aint it?
  4. Replies
    56
    Views
    5,540

    HOLY sh** this is 800 bucks im ***** buying...

    HOLY sh** this is 800 bucks im ***** buying it....

    For sale: 5.3 hi output LS1 conversion

    Screw the description. Let's talk numbers.

    LS2 cam
    LS1 intake manifold (ported)
    LS1 throttle...
  5. Replies
    56
    Views
    5,540

    yah lol maybe ill buy the 6 then spray the 350...

    yah lol maybe ill buy the 6 then spray the 350 till she blows and drive my jeep around till i get the 6 in their and fixed up how i want her
  6. Replies
    56
    Views
    5,540

    lol wow now i feel dumb i still think id like to...

    lol wow now i feel dumb i still think id like to stroke the 350 to a 383 u think the 383 or the stock 350 can hadle any juice? i have a 150 shot of nos but im afraid of hookin it up
  7. Replies
    56
    Views
    5,540

    and what u mean SBC?

    and what u mean SBC?
  8. Replies
    56
    Views
    5,540

    its cool pretty truck btw what u running the...

    its cool pretty truck btw what u running the 1/8th?
  9. Replies
    56
    Views
    5,540

    come on sleeper jeez dude sorry im a 20yr old...

    come on sleeper jeez dude sorry im a 20yr old that dont make a shit ton of money im tryin ok gotta start somewhere
  10. Replies
    56
    Views
    5,540

    my truck is so filthy in them pics ill post some...

    my truck is so filthy in them pics ill post some when it looks nice its clean now maybe post some tomorrow....goin drag racin friday i tweeked it a lil bit so im guna see what kinda times i can lay...
  11. Replies
    56
    Views
    5,540

    thanks man i am glad someone looked at my truck...

    thanks man i am glad someone looked at my truck and yah i failed with te flames and i wanna trade my stick on door handles for the real chrome handles but ill put a sound clip up one day for yall...
  12. Replies
    15
    Views
    2,159

    Them cummins need to be using their trucks to...

    Them cummins need to be using their trucks to pull them trailors with real trucks on them not romping around thinkng they are quick yah the smoke is badass but you cant see that smoke when u pull...
  13. Sticky: nay and i spin for bout the first 40ft i cant...

    nay and i spin for bout the first 40ft i cant hook my truck up at all im sure i could run high 9s
  14. Replies
    56
    Views
    5,540

    o and nice truck sambo

    o and nice truck sambo
  15. Replies
    56
    Views
    5,540

    the 6.0 is intruiging and im sorry i have been...

    the 6.0 is intruiging and im sorry i have been kinda blah but what would i need to hook that 6.0 in my truck? and how much could i snag one for? and bout the gearing ya i have been wantin to throw...
  16. get yah some dual 3in straight pipes sounds...

    get yah some dual 3in straight pipes sounds badass mine do
  17. Replies
    17
    Views
    4,080

    get straight pipes of course lol and im lookin...

    get straight pipes of course lol and im lookin to dyno how much does it usually run>?
  18. Replies
    4
    Views
    1,134

    look at lmc truck thats where i get my oem shit ...

    look at lmc truck thats where i get my oem shit LMCtruck.com
  19. Replies
    2
    Views
    1,217

    looks like mine nice truck man

    looks like mine nice truck man
  20. Replies
    56
    Views
    5,540

    ya'll like me headlights lol and idk how the fu#@...

    ya'll like me headlights lol and idk how the fu#@ ya'll get pics in ur signatures i aint to computer smart
  21. Replies
    56
    Views
    5,540

    idk if i want that big block in there lol i think...

    idk if i want that big block in there lol i think id rather make mine a stroker and slap a supercharger in her!
  22. Replies
    16
    Views
    5,502

    i have a body lift and you can hide it lol it...

    i have a body lift and you can hide it lol it aint that bad i also cranked the torsion bars cuz it saves u bout 100bucks so u aint gotta buy the keys lol so really my trucks lifted 5in in front and...
  23. Sticky: 13.5 on th 1/4 when my truck was stocker

    13.5 on th 1/4 when my truck was stocker
  24. Replies
    56
    Views
    5,540

    Got my pictures up look in my account

    Got my pictures up look in my account
  25. Replies
    56
    Views
    5,540

    ok hi im james and if any of yall wanna race ill...

    ok hi im james and if any of yall wanna race ill be at crossroads drag way in terre haute indiana friday ill show u what i have u show what u got
Results 1 to 25 of 35
Page 1 of 2 1 2